Oradan, Buradan, Şuradan..

  •   Yoğun, koşturmacalı, yeniliklerle dolu günler geçiriyorum...




Kariyerimde büyük sayılabilecek bir değişiklik yapıp alan değiştirdim. Beş buçuk yıllık yetenek yönetimi deneyimimin ardından çalıştığım şirkette pazarlama departmanına geçtim. İlk haftayı geride bırakmışken, bütün değişikliklerin ve farkında olunarak atılan adımların insanın yaptıklarına, durduğu yere ve yapmak istediklerine odaklanması için şahane fırsatlar olduğunu fark ediyorum, bir kez daha.

Alışkanlık dediğimiz şey çoğu zaman körlük getiriyor. İşimize, ilişkilerimize ve en çok da kendimize körleşiyoruz; alıştıkça, biliyorum sandıkça ve hep aynı yerden aynı gözlerle baktıkça.
Arada bir kendi oluşturduğumuz o güvenli alanlardan, alışık olduğumuz dünyadan çıkmak, yeni yerleri keşfetmek gerekiyor bence.

Her değişim biraz korkutucu olsa da heyecanlı, besleyici ve öğretici. Sonu ne olursa olsunn;)


  •  Bahar geliyor! :)


Yüzümü yeşile dönmek, hafiflemek ve bol bol yollara çıkmak istiyorum. Gün şehri daha erken aydınlatmaya başlar başlamaz ben de sabah yürüyüşlerime başlayacağım. Çok az kaldı. Ruhuma, bedenime ve hayatıma çok iyi gelecek; hissediyorum ;)

Ada vapurundan...


Pazar günü, erkenden kalkıp adaya kaçtık. Leziz bir kahvaltı üstüne saatlerce yürüdük, dağ tepe tırmandık, ağaçlar arasında oturup soluklandık. Öyle iyi geldi ki!

Şehrin gürültüsünden uzaklaşmak, yeşile bakmak ve insansız, gürültüsüz, telaşsız kalmak o kadar şifalı ki. Daha çok yapmalı ;)

Büyükada...


  • ·       Okuyacak, seyredecek, üstüne konuşacak ne çok şey var…


Memleket adeta yangın yeri. Her gün iç karartan, canımızı sıkan bir haber geliyor. Haliyle güzel şeylerden söz etmek, utanmadan mutlu olmak, iyiliği ve güzelliği paylaşmak mümkün olmuyor.

Oysa, inatla, iyiliği ve güzelliği çoğaltmalıyız bence.

Kitaplardan, sanattan, ilham verici şeylerden bahsetmeliyiz.


* Cambazın Cenazesi,  enfes bir oyun. Geçen sezon seyretmiştim, yarın akşam kalabalık bir arkadaş grubuyla tekrar gidiyorum. Son üç oyunmuş, bir daha oynamayacakmış. Son tarihler 2-16-30 Mart. Aklınızda olsun; bence kaçırmayın;)


* 19 Mart’ta İş Sanat’ta çok enfes bir konser var. Erkan Oğur ve İsmail Hakkı Demircioğlu ile beraber Erdal Erzincan, Cengiz Özkan, Nida Ateş, Hüseyin Albayrak, Ali Rıza Albayrak gibi usta isimleri dinleyebileceğiz. Ben biletleri aldım, 19 Mart gelse de kulaklarımın ve kalbimin pası silinsin diye bekliyorum:) 


* İstanbul Modern’deki  Sanatçı ve Zamanı sergisi. Ben bir #ÜcretsizPerşembe akşamı gezdim, gördüm, çok beğendim.  Memlekete,  geçmişe ve geleceğe dair düşündüren, umut veren ve zenginleştiren eserler var. Yıl sonuna kadar İstanbul Modern'de. Sergi sona ermeden kaçırmayın, ziyaret edin, derim;)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Osman ve Yeniden Kitap Kulübü

Ev...

Hafta Sonu Yeşil Bir Kaçış: Ortanca Evleri